Reklamacije

E-mail za reklamacije: [email protected]

Napomena: Zbog prirode organizacije posla, email koristimo kao primarni vid komunikacije. Ukoliko primetimo propušteni poziv, uzvratićemo što je pre moguće. Po pitanju standarda brige o kupcima, Koloid ima visoke kriterijume – vaše sugestije uvek su dobrodošle, a rešavamo i eventualne reklamacije.

Pre korišćenja proizvoda molimo vas da detaljno pregledate vaš proizvod. Ukoliko dođe do oštećenja proizvoda kao posledica neadekvatne izrade (npr. loša kutija, bočica), uvažićemo vašu reklamaciju. Ukoliko se proizvod ošteti na drugi način, usled nepažnje korisnika, ne možemo uvažiti reklamaciju.

Da biste reklamirali proizvod, nije neophodno da sačuvate račun, jer Koloid od samog početka vodi evidenciju svojih kupaca, radi pružanja usluge najviših standarda.

Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, a ne radi se o neispravnosti ili oštećenju, molimo vas da nam se obratite za podršku putem mejla. Ukoliko, ipak, želite da proizvod vratite, možete ga zameniti za druge proizvode, u manjoj ili većoj vrednosti, sa doplatom ili povraćajem novca, u zavisnosti za koju se opciju opredelite. Vraćanjem proizvoda, a bez zamene za neki drugi, dobijate svoj novac nazad, na isti način kako ste izvršili plaćanje (u gotovini ili na račun sa koga ste platili platnom, odnosno kreditnom karticom. Proizvod koji menjate ili vraćate NE SME BITI OŠTEĆEN NITI KORIŠĆEN (uključujući i pranje) i U ORIGINALNOJ AMBALAŽI. Prilikom zamene, kupac snosi troškove dostave (dostava u oba smera: i vraćenog proizvoda i novog koji se uzima u zamenu) ili vraćanja proizvoda.

Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva zameniti proizvod ili vratiti uložen novac.

Napomena: reklamacije primamo u roku od 7 dana od prijema pošiljke.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava, kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Koloid (Koloid d.o.o.) je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.