Popodnevna dremka za brzo podizanje energije

Kratki spavanjac može učiniti čuda za naše zdravlje. Poslepodnevni odmor je najdraži deo dana većini ljudi, međutim, zbog umora koji nas savlada  nakon napornog  radnog dana, ponekad predugo spavamo poslepodne, zbog čega se poslednjih godina u medijima puno raspravljalo  oko stvarnih koristi takvog odmora i njegovih pozitivnih i negativnih strana. Prema poslednjim istraživanjima, najidealnija dužina poslepodnevnog odmora je ona do 30 minuta, a prednosti su mu zaista brojne.

OTPORNOST NA STRES

Najčešće nam je  svakodnevnica na poslu obeležena stresnim događajima i osobama za koje osećamo  da crpe energiju iz nas. Pored svega ostalog, uz malo odmora koji je ponekad možda moguće priuštiti sebi i na poslu, organizam će se  bolje oporaviti  i lakše podnositi sve stresne situacije sa kojima se susreće tokom dana.

Sa procesom starenja organizam je sve manje otporan i tolerantan na stres, pa hronično, svakodnevno  izlaganje stresu neminovno dovodi do raznih zdravstvenih tegoba. U toj varijanti, popodnevno „resetovanje“je lek.

PRODUKTIVNOST I BOLJE KOGNITIVNE FUNKCIJE

Pamćenje će zbog kratkog poslepodnevnog sna biti puno produktivnije, a sposobnost razmišljanja i usvajanja novih činjenica  će se povećati. Pamćenje lica, pa čak i imena, brzo i bolje rešavanje radnih zadataka i problema, neće  više stvarati prepreku uz ovu simpatičnu i zdravu naviku.  Posao će se obavljati sa  manje grešaka, a i rezultati će biti bolji.

ZDRAVLJE KARDIOVASKULARNOG SISTEMA

Kardiovaskularni sistem je nešto o čemu posebno treba brinuti i držati ga pod kontrolom. Srčana oboljenja i problemi sa krvim pritiskom zbog rutine kratkog poslepodnevnog dremeža, mogli bi se drastično smanjiti ili čak u potpunosti nestati. Zato predlažemo da svakako, barem na kratko, sklopite oči i odmorite svoj duh i telo nakon napornog dana na poslu.

BOLJE RASPOLOŽENJE I POVEĆANJE ENERGIJE

Ukoliko vam je u cilju poboljšanje celokupnog stanja organizma i podizanje energije, kratak san koji traje između deset i dvadeset minuta, dovešće vas do novog naleta energije i omogućiti vam da iskoristite ostatak dana i večeri na najbolji mogući način.